Школа №7 м.Кременчука

Понеділок, 23.09.2019, 14:37

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Фізико-математичне | Реєстрація | Вхід

Співробітництво вчителя і учня - запорука здорової психіки дитини
Методична проблема

Особливості вивчення предметів фізико-математичного профілю в аспекті навчання та виховання інтелектуально розвиненої, морально та фізично здорової особистості.




Кучеренко Марія Демидівна
  Учитель вищої категорії, має звання «Старший вчитель».
 Стаж роботи - 47 років, з них - 39 років працює у нашій школі.
 Справжній майстер педагогічної ниви.
 Можна з впевненістю сказати, що Марія Демидівна - вчитель вчителів.
 Неодноразово учні Марії Демидівни були призерами районних олімпіад з математики.

Проблема, над якою працює вчителька:
Розвиток пізнавального інтересу на уроках математики.



 

Матюшенко Лариса Володимирівна


 Учитель вищої категорії. Стаж педагогічної роботи 32 роки. 10 років працює заступником директора школи з навчально-виховної роботи.
 Вимоглива до себе, своїх колег та школярів. Учні Лариси Володимирівни мають міцні знання, які підтверджують при вступі до ВУЗів та подальшому навчанні.

Проблема, над якою працює вчителька:
Нетрадиційні форми проведення уроків.



Максюк Едуард Андрійович
Проблема, над якою працює вчитель:
Екологічне виховання на уроках фізики.
 
 Учитель фізики. Вчитель першої категорії. Стаж роботи - 23 роки.
Заохочує дітей до вивчення фізики шляхом проведення фізичних дослідів та практичних робіт.
 Розвиває логічне мислення учнів, залучаючи їх до такої цікавої і корисної гри, як шахи.
Має призерів районних олімпіад з фізики та переможців міських змагань з шахів.




Шляніна Ніна Миколаївна

Проблема, над якою працює вчителька:
Використання сучасних інформаційних технологій на уроках математики.
 
 Учитель математики та інформатики. Учитель вищої категорії. Має звання «Старший учитель».
Стаж педагогічної роботи - 34 роки. Протягом 15 років керує методичним обєднанням.
Неодноразово учні Ніни Миколаївни були призерами міських олімпіад з математиками .
6 учителів школи №7 є її учнями.

Використання інтерактивних технологій
Використання таких технологій, як «мозковий штурм», «незакінчені речення», «навчаючи вчуся», проведення уроків-змагань, практичних робіт, інтегрованих уроків.
Поєднання індивідуальних та групових форм роботи, використання комп'ютерних технологій, постановка та розв'язання проблеми на кожному уроці.







Меню сайту

МОН


 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Друзі сайту