Школа №7 м.Кременчука

Субота, 16.12.2017, 10:10

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Реєстрація | Вхід

Головна » 2013 » Червень » 9 » Батьківська конференція
22:17
Батьківська конференція
  07.06.2013 відбулася батьківська конференція, на якій директор школи Павлішевська Лариса Василівна підвела підсумки навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності школи за 2012-2013 н.р. Співдоповідачами виступили заступники директора Матюшенко Лариса Володимирівна та Думич Тетяна Анатоліївна.
    Учасники конференції прийняли рішення оцінити роботу директора школи - "задовільно".
     Вашій увазі пропонується звіт директора школи.
Звіт директора школи Павлішевської Лариси Василівни за 2012-2013 н.р. Організація навчально-виховного процесу в Кременчуцькій спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 7 з поглибленим вивченням фізичної культури та основ здоров»я Кременчуцької міської ради Полтавської області проводилась виходячи з основних напрямків та організаційних заходів по реалізації вимог Конституції України стосовно галузі освіти, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», указів Президента України, галузевих Постанов Кабміну України, державних, регіональних програм, розпоряджень та доручень Голови обласної державної адміністрації, рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, управлінських рішень управління освіти міста, а також нормативних та розпорядчих документів Міністерства освіти та науки України. Протягом звітного періоду (2012-2013н.р.) діяльність педагогічного колективу закладу була направлена на задоволення освітніх запитів Кременчуцької територіальної громади щодо здобуття освіти відповідного рівня і змісту, розвитку школи, забезпечення соціального захисту учасників навчально-виховного процесу. У 2012-2013 н.р. була продовжена реалізація Концепції розвитку загальної середньої освіти та профільного навчання в старшій школі, продовжено впровадження державного стандарту початкової освіти. У навчальному закладі здійснено планування роботи відповідно чинного законодавства та управлінських рішень галузевих керівних органів.
 
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ ОСВІТИ
 
Весь навчально - виховний процес у школі проводиться у відповідності до вимог законодавства України про мови. Постійно контролюється оформлення та ведення ділової документації. Стан роботи з цього питання вивчався спеціалістом управління освіти Одерій Т.А. Постійно контролюється ведення класних журналів, здійснюється перевірка виконання навчальних планів та державних програм, зошитів та щоденників учнів. За результатами перевірки видані відповідні накази. Педагогічним колективом школи проведено належну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. На початок навчального 2012-2013 н.р. в школі навчалося 357 учнів. Укомплектовано 13 класів із середньою наповненістю 27 учнів. Мова навчання – українська. Охоплено навчанням 100 % учнів. На всіх дітей, які з різних причин продовжують навчатися за межами нашого закладу, своєчасно оформлені відповідні документи. За навчальний рік вибуло 9 учнів до інших навчальних закладів міста. Прибуло 7 учнів. Плинність учнів становить 1 % . За рейтингом причини вибуття із закладу слід відмітити такі: переїзд на інше місце проживання. На виконання статті 35 Закону України «Про освіту», статті 6 Закону України «Про загальну середню освіту», статті 19 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу Держкомстату України від 06.11.2007 № 406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 77-РВК» було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного та дошкільного віку, які проживають у мікрорайоні школи. Всі діти, шкільного віку, які проживають в мікрорайоні і відсутні медичні протипоказання , охоплені навчанням. По мікрорайону шестирічок 35 чол., набрали до 1 класу – 51 учня. Результатом роботи закладу з дошкільними установами став той факт, що 22 дітей після дитячої установи № 4 здали документи до першого класу нашого закладу . У школі постійно ведеться облік випускників 9-х, 11-х класів. Із 35 випускників ІІ ступеня 2011-2012 н.р. на перше вересня всі продовжили навчання – 20 учнів у 10 класі своєї школи . Під постійним контролем перебуває питання про стан відвідування учнями школи. Ведуться журнали та екрани відвідування, всі діти мікрорайону охоплені навчанням. За цей навчальний рік у комісію у справах неповнолітніх при Крюківському райвиконкомі подавалися документи на 7 учнів та на 2 сім’ї, які потрапили в скрутне становище. Протягом року робилися відповідні відмітки про відвідування учнями школи в журналі чергування та на шкільному екрані. Класні керівники тримали на контролі відвідування учнями школи. У цьому напрямку ми намагаємося співпрацювати і з батьками, і з різними службами.
 
 ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
 
 Навчально-виховний процес здійснюється в школі відповідно плану роботи школи, Статуту школи та робочого навчального плану. Серед пріоритетних реформ навчально-виховного процесу у школі є демократизація, гуманізація, гуманітаризація, диференціація, інтеграція навчання, впровадження новітніх технологій у навчально-виховний процес. В основу навчального плану покладена нормативна база МОН України. Школа працювала за 5-денним режимом. Навчальний план початкової школи був складений за типовими навчальними планами початкової школи з українською мовою навчання затверджено наказом МОНмолодьспорту України від 10.06.2011 р. № 572. для 1 класу та № 682 від 29.11.2005 р. для 2-4 класів. Варіативна складова плану була використана на курс „Хореографія” (по 1 год.) в 1-4 класах та курсу « Християнська етики» в 2-4 класах. Навчальний план для 5-9 класів складено за типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 р. № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 07.05.2007 р. № 357. Варіативна частина плану була використана на введення факультативів «Історія Полтавщини» «Хімія в побуті», « Лексика української мови» , «Баскетбол», « Шахи», «Сприяння просвітницькій роботі « рівний – рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя» та додаткових годин на викладання фізичної культури. Навчальний план 10-11 класів складено за типовим навчальним планом ІІІ ступеня загальноосвітніх навчальних закладів з укр. мовою навчання, мали природничий напрям, біолого – хімічний профіль. Варіативна частина плану була використана на введення курсу «Історія Полтавщини», факультативних занять «Орфографічний практикум», також було введено додаткові години на вивчення математики, української мови, фізичної культури. У 2012-2013 навчальному році в школі за індивідуальною формою навчалося 2 учнів, які за станом здоров’я не могли відвідувати школу: Михайленко О. (7-Б клас), Горошинський О. (11 клас).Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними навчальними планами, з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, їх здібностей та потреб. На підставі цих планів учителі - предметники скорегували індивідуальні програми з кожного предмета, у яких визначався зміст і обсяг матеріалу, що підлягав вивченню. Розклад занять був погоджений з батьками і затверджений директором школи. Кількість годин для організації навчання визначалася відповідно до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ Керівництво, підвищення якості ефективності внутрішнього управління забезпечувалося документами планування роботи: перспективний, річний, семестровий, місячний та тижневий плани. Науково та оптимально організувати працю всього шкільного колективу допомогли плани управління освіти та методичні вісники КМНМЦ. Принципи доцільності і оперативності прийняття управлінський рішень адміністрацією школи є основою для проведення засідань педагогічних рад, інструктивно – методичних нарад. Проведення постійних консультацій і спільного розгляду питань з громадськими органами закладу сприяли результативному проведенню засідань Ради школи та опікунської ради школи. Ефективності внутрішнього контролю за станом навчально-виховного процесу сприяло застосуванню таких інформаційних моделей управління як: проведення відкритих виховних заходів, відвідування уроків вчителів, що атестуються, проведення нетрадиційних форм засідання педагогічної ради, звітування вчителів та керівників методичних об’єднань, класних керівників. Узгодженість дій адміністрації, координація дій, спрямовані на створення творчого психологічно спрямованого мікроклімату в колективі, творчості та впровадженню інноваційних форм роботи. Створити цілісну систему інформаційно-аналітичного забезпечення допомогла вчасно зроблена підписка на періодичні видання. Створена система внутрішнього контролю за навчально-виховним процесом, за результатами якого здійснюється педагогічний аналіз, приймаються управлінські рішення та розробляються заходи. Результативність рішень та заходів прослідковується через систему наказів по школі. Розроблена система замкнутого управління та система зняття документів з контролю. Щодо виконання Закону України «Про мови» та Державної програми розвитку і функціонування української мови слід зазначити , що в школі щорічно проводяться відповідні заходи, документація закладу ведеться українською мовою. У 2012 – 2013 н.році вивчався стан викладання української мови методистом КМНМЦ Бордюг Л.В. Усі виховні заходи проводяться українською мовою. Учні школи брали участь у конкурсах імені Петра Яцика, олімпіадах з української мови та літератури., у конкурсі читців віршів Т.Г.Шевченка, у Всеукраїнському конкурсі «Соняшник». У класах оформлені куточки державної символіки.
 
РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ
 
Кадрове забезпечення школи здійснюється у повній відповідності з Концепцією розвитку школи, робочим навчальним планом, існуючими профілями навчання, режимом роботи. Станом на 01.06.2013 року навчально – виховний процес в школі забезпечує 28 педагогічних працівників, у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку перебуває 1 педагогічний працівник. Школа укомплектована педагогічними кадрами на 90 %. Кадрова політика в школі здійснюється шляхом створення сприятливих умов для формування дієздатного колективу, розкриття творчого потенціалу кожного вчителя, підвищення його кваліфікаційного рівня та професійного самовдосконалення. При розстановці кадрів, встановленні тижневого навантаження працівників враховується рівень їх кваліфікації, результативність роботи, побажання учнів і батьків, забезпечується відповідність фаху займаній посаді. В школі створені належні умови для успішного поєднання роботи з навчанням. Колектив закладу здійснює заходи щодо зміцнення складу педагогічних працівників та їх захисту. З питань дотримання трудового законодавства педагогічними працівниками, виконання нормативних документів МОН України адміністрація закладу регулярно проводила виробничі наради, наради при директорові, оперативні методичні зустрічі, співбесіди з окремими вчителями, що дало змогу уникнути скарг.
 
КОНТРОЛЬНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ
 
Згідно перспективного плану та плану роботи школи вивчено стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з предметів «українська мова» , «світова література», «фізична культура», стан ведення журналів, планування та обліку індивідуального навчання на дому та підготовлені довідки про виконання рекомендацій, отриманих в ході вивчення стану викладання навчальних предметів у минулому році. Як свідчать матеріали вивчення стану навчання, учителі школи використовують технології укрупненого структурування, проблемного навчання, лекційно-практичну форму навчання, навчання з використанням зорових опор, інтерактивні методи навчання, особистісно орієнтоване навчання, інтерактивні методи навчання. Під час контролю порядку дотримання інструкції з проведення тематичних атестацій адміністрація керувалася нормативними документами, що дало змогу не перевантажувати учнями під час проведення тематичних та контрольних робіт. Адміністрацією закладу проводиться тематичний контроль з питань: ведення шкільної документації, організації робочого дня, робота з молодшими спеціалістами, проведення уроків.
 
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
 
Колегіальним органом управління в школі є педагогічна рада,на якій обговорюються різноманітні питання змісту освіти, затверджується план роботи школи, визначаються компоненти змісту освіти. Підготовлено та проведено педагогічні ради на тему : «Становлення виховного процесу, педагогічних технологій на основі провідних ідей педагогіки життєтворчості» , «Взаємодія учня і вчителя у площині вдосконалення навчально – виховного процесу» «Стан методичної роботи в школі та стан викладання окремих навчальних предметів», «Про реалізацію завдань державної програми розвитку та функціонування української мови», «Підсумки методичної та навчально – виховної роботи в школі по формуванню здорового способу життя» . З метою більш чіткого аналізу рівня та якості навчальних досягнень учнів 5- 11 класів по результатам моніторінгу знань за І семестр розроблені діаграми та графічні оцінки середнього балу успішності учнів з кожного навчального предмету для кожного класу, визначено і показано в діаграмах рейтинг класів відносно середнього балу з усіх предметів та рейтинг навчальних предметів по циклам. Своєчасно здійснювалася підготовка звітних документів по школі, складались документи для нарахування заробітної плати вчителям, здійснювався зв’язок з бугалтерією з питань виплати зарплати працівникам школи. Протягом року постійно велася статистична звітність. Звіти вчасно здавалися до управління освіти. Узгодженість дій адміністрації, координація дій спрямовані на створення творчого психологічно спрямованого мікроклімату в колективі. Атестація педагогічних працівників - це система заходів, спрямована на всебічне комплекси оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання. Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховної процесу. Наказом по школі створено атестаційну комісію. Затверджено графік роботи атестаційної комісії . Педагогічні працівники ознайомлені з графіком проведення атестації під підпис. Відповідно до графіка проведено чотири засідання атестаційної комісії. Складено план проведення атестації педагогічних працівників у 2013 – 2014 навчальному році. На розгляд атестаційної комісії представлено атестаційні матеріали педагогічних працівників на атестацію в черговому порядку. Із них: на встановлення відповідності раніше присвоєній категорії – 3 , на присвоєння звання « старший учитель» - 1 та підвищення кваліфікаційної категорії – 2. З метою систематизації та поширення наявного досвіду, кращих педагогічних надбань, знайомства з творчим пошуком вчителів, що атестуються, в школі проводилися різні форми методичної роботи : творчий звіт на засіданні методичного об'єднання, участь у семінарах і предметних тижнях, виставка творчих здобутків учителів, вернісаж педагогічних ідей, відкриті уроки, участь вчителів, які атестуються у тижні педагогічної творчості. Система роботи вчителів вивчалася адміністрацією школи, методичним об’єднанням, членами атестаційної комісії. Було оформлено стенд „Нормативно-правова база організації та проведення атестації педагогічних працівників.” Проводяться нетрадиційні форми роботи з учителями : участь у конкурсі "Класний керівник року”(вчитель історії Крошка І.В.), участь тижні педагогічної творчості, вернісаж педагогічних ідей вчителів, творчі звіти вчителів, які атестуються, предметні тижні. На виконання Законів України " Про освіту”, " Про загальну середню освіту”, впровадження державних стандартів в школі продовжувалася робота по реалізації проблемної теми: «Оптимізація і гуманізація навчально – виховного процесу як засоби створення умов для здоров”язбереження». Вирішенню цих завдань підпорядкована структура методичної роботи в школі. Працюють методичні об’єднання вчителів : - предметів оздоровчого циклу – керівник Шульга В.Н. - предметів суспільно – гуманітарного циклу – керівник Вібла Т.І.; - предметів фізико - математичного циклу – керівник Шляніна Н.М.; - естетично - прикладного циклу – керівник Химчук В.О.; - початкових класів – керівник Ільченко А.М.; - класних керівників – керівник Богіня А.Д. Діяльність методичної ради, методичних об'єднань була спрямована на виконання цільових завдань. Теоретичні семінари, інформаційно -консультативне забезпечення, практична спрямованість роботи методичних об'єднань, творчих та динамічних груп, організація самоосвіти були розраховані на практичні обгрунтування проблеми досягнення певних результатів. Кожне методичне об’єднання, працюючи над вирішенням загальношкільної проблеми, розв’язує і свої проблеми і завдання, пов’язані з фаховими особливостями. З метою спрямування методичної роботи на реалізацію творчого потенціалу педагогів, пошуку ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень у школі в 2012 – 2013 н.р. працювали творчі групи .З метою підвищення професійного рівня педагогів проводилися інструктивно–методичні наради, оновлений постійнодіючий «Методичний куточок». Значна увага приділялась організації навчально- виховного процесу у 5-му класі та адаптації учнів в зв’язку з переходом на новий зміст. Це питання обговорювалося на засіданні методичних об’єднань та методичній раді, психологом школи Кобеляцькою О.І. розроблені рекомендації вчителям щодо вибору адекватних методів педагогічного впливу на п’ятикласників , проводилося навчання з батьками щодо переходу на новий зміст і структуру навчання їх дітей. Результати класно-узагальнюючого контролю в 5 класі відзначені в довідці. У школі створені умови для зростання ініціативи і творчої активності вчителів та учнів. Збірна команда школи посіла 4 місце в спортивних змаганнях, що проводилися в залік спартакіади серед школярів м. Кременчука. Учителі активно впроваджують передові педагогічні технології на уроках та в позакласній роботі.
 
СИСТЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ
 
У 2012-2013 н.р. педагогічний колектив школи працював згідно нормативних документів: Законів України, «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», обласної програми системи виховання учнівської молоді до 2012 р., програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Концепції громадянської освіти, Концепції національного виховання, Концепції громадянського виховання, Положення про клас, керівника, Державної національної програми «Освіта ХХІ ст.» , Декларації прав дитини, Конвенції про права дитини тощо. Виховна діяльність педагогічного колективу має на меті виконання головного завдання: формування в учнів комплексу громадянських якостей, національної самосвідомості, любові до рідної землі, бажання працювати для розвитку держави, готовність її захищати, прищеплення поваги до традицій і звичаїв українського народу та народностей, які населяють нашу державу. У плануванні виховної роботи використовувався передовий досвід сучасної педагогіки, різноманітні за змістом методи та форми організації діяльності. Педагогічний колектив школи працює над проблемою створення системи організації навчально-виховного процесу по формуванню здорового способу життя, в рамках якої у навчальному році продовжили вивчати проблему «Особистісно орієнтоване виховання як засіб формування ціннісного ставлення до власного здоров'я». Працюємо над вдосконаленням діяльності учнівської організації «Сузір'я друзів»: «Школярики»( 1-4 кл.), «Школярі» (5-9 кл.), «Шкільні друзі» (10-11 кл.). З членами учнівського самоврядування проводяться засідання згідно плану з підготовки шкільних заходів, з питань навчання, відвідування школи, дисципліни. Проводяться спільні рейди «Урок», «Дзвінок», «Перерва», «Зовнішній вигляд», «Ні – палінню!». Велика робота проводиться в школі по пропаганді здорового образу життя, профілактиці негативних явищ у молодіжному середовищі. Створені умови для залучення дітей до роботи гуртків, спортивних секцій, участі у спортивно-масових заходах. Так у школі працюють секції з волейболу, баскетболу, легкої атлетики, працюють тренажерний зал і майданчик, регулярно проводяться спортивні змагання, «Старти надій», «Веселі старти», Спартакіада, «Вперед, хлопці», «Козацькі розваги», велозмагання. З метою виховання моральних якостей, пропаганди здорового способу життя були проведені День батьків у школі, День здорового відпочинку, виступи агітбригад «Збережемо життя та здоров'я», тематичні класні години, тренінги, лекції і відео лекції. Команда школи була учасницею міського фестивалю «Молодь за здоровий спосіб життя». Приділяється належна увага роботі Ради школи, батьківського комітету, організації юридичного всеобучу батьків,батьківського лекторію, надається допомога у проведенні батьківських зборів. У школі ведеться систематична робота з батьками. Працює батьківський лекторій, розроблена тематика загальношкільних і класних зборів, які проводяться регулярно. Батьки дітей, які стоять на шкільному обліку, залучаються до активної співпраці зі школою. Практичний психолог надає при необхідності консультації батькам. Всі діти обстежуються психологом, який дає настанови у роботі з такими дітьми кл. керівникам. Раз на семестр заступник з навчально - виховної роботи проводить індивідуальні співбесіди з батьками і дітьми, які стоять на обліку, проводиться анкетування, результати якого обговорюються з класними керівниками. Організована робота з дітьми пільгових категорій, підтримується зв'язок з районним дитячим об’єднанням «Благодійність», надається допомога класним керівникам, учням у проведенні шкільних та міських акцій: «Ветеран живе поряд»; «Святий Миколай дітям»; «Від Серця до серця», «Територія добра». Взяли участь у Всеукраїнській акції «Хвиля добра» . Учні та вчителі активно включилися в «розповсюдження» добра тим, хто знаходиться поряд: звучали побажання, які оформили у вигляді яскравих листівок, дарувалися цитрусові, виготовлялися годівниці для пташок; старшокласники «поділилися своїм добром» з жителями мікрорайону та відвідувачами магазину. До 68-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні учні школи долучилися до конкурсу літературної творчості. Відбулися зустрічі класних колективів з ветеранами, діти привітали зі святом підшефних ветеранів. Учні 5 – 11 класів були учасниками міських заходів, приурочених до Дня Перемоги. Проводиться робота з питань правового виховання, працює шкільний Штаб з профілактики і попередження правопорушень серед учнів. Станом на 01.06.2013 р. на обліку у кримінальній міліції наші учні не стоять. На шкільному обліку після звіту наставників залишилися з 11 учнів 7. Постійно школа бере участь у міському конкурсі художньої самодіяльності «Зірковий небосхил Кременчука», у міському фестивалі-конкурсі військово - патріотичної пісні «Про подвиги, про доблесть, про відвагу» були відзначені грамотою. Проводиться робота з трудового виховання та профорієнтації, працевлаштування учнів, з метою ознайомлення учнів з широким спектром професій та закладів, де можна їх отримати, організовуємо зустрічі з представниками різних навчальних закладів, підприємств міста.
 
РОБОТА ДОПОМІЖНИХ СЛУЖБ
 
Справжню допомогу педагогічному колективу здійснювала бібліотека закладу у підготовці різних заходів як з учнями, так і з педагогами та батьками. Читацька активність учнів 207 читачів. Збереженню фондів сприяла участь всього колективу у загально шкільному конкурсі „Живи, книга!” Недоліком в організації роботи є те, що старшокласники носять не всі підручники. Виконуючи триєдину функцію: інформативну, просвітницьку і духовну, - бібліотека школи проводила певну роботу. В бібліотеці організована робота по залученню дітей для ремонту книг - діє « Книжкова лікарня», оформлено книжкові виставки : «Нові підручники», «Нові книги – нові відкриття», виставку відремонтованих підручників. Проводилися інформхвилинки «Загублена книга – це втрачена інформація», тиждень повернутої книги, турнір книгознавців, акція «Книголюб». Крім підручників бібліотека забезпечує учнів програмною літературою для позакласного читання, а також літературою для тематичних переглядів, рефератів, доповідей. У цьому році журі міського етапу Всеукраїнської акції «Живи,книго!» відзначило високий рівень підготовки матеріалів колективу учнів школи на чолі з бібліотекарем . Роботу психологічної служби проводили згідно з річним планом. У 2012-2013 навчальному році психологічною службою школи було проведено таку роботу: Вивчено рівень адаптації до школи учнів 1-х класів. Мета: виявлення дітей, що потребують особливої уваги. Просвітницька робота з батьками, класним керівником 1 класу була направлена на підвищення рівня психологічної компетентності з питання "Організація навчально- виховного процесу в 1-х класах з урахуванням індивідуальних, вікових особливостей учнів”. Вивчено рівень адаптованості учнів 5-го та 10–го класів до нових умов навчання. Визначено дезадаптованих, проведено розвивальну роботу, яка направлена на формування якостей, необхідних для адаптації. Проведено просвітницьку роботу з учителями та батьками . Проведено діагностичну, просвітницьку та розвивальну роботу, направлену на формування в учнів 9-х класів готовності до вибору профілю подальшого навчання. Проведено дослідження: соціометрія у 5-11 кл; участь у роботі шкільної атестаційної комісії ( дослідження оцінювання роботи вчителів колегами, учнями, батьками, самооцінки педагогічних умінь учителів); вибір учнями певного профілю навчання; рівень інтелекту, здібності учнів 4-х, 9-х класів; дослідження за індивідуальними запитами вчителів та батьків, готовність учнів 4 кл. до переходу в середню ланку,рівень виховного потенціалу батьків учнів молодшої і старшої школи та проведення анкетування щодо рейтингу навчального закладу. Проведено цикл семінарів для вчителів «Профілактика». Поновлено стенди: «Насильство можна попередити та зупинити»; «Міфи про насильство в сім ї.»; «Хто захищає твої права»; «Екзамен без проблем». Протягом року здійснювалася навчальна діяльність з учнями 7 класів (факультатив «Рівний – рівному»). Групові соціально-психологічні дослідження серед учнів, учителів, батьків надали можливість для консультування з питань навчання і виховання. Індивідуальне консультування надало можливість для психологічної освіти батьків, вчителів, учнів. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота проводилася з учнями категорій „тривожні”, „дезадаптовані”, „учні групи ризику”.
 
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я
 
 Робота з даною категорією дітей, їх соціальна підтримка в школі проводиться згідно з Законами «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», постановою Кабінету Міністрів України «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, які залишилися без батьківського піклування» тощо. З метою посиленої уваги до питання виховання, навчання, утримання дітей з багатодітних сімей, дітей, які знаходяться під опікою, дітей-напівсиріт, дітей-інвалідів та інших учнів із соціально вразливих категорій на початку кожного навчального року в школі проводиться громадський огляд. Складаються акти, в яких зазначаються санітарно-гігієнічні умови проживання сім’ї, докладний опис матеріальних та житлово-побутових умов, відомості про дитину. В даних актах також записують певні висновки і пропозиції. Складений наказ по школі «Про підсумки проведення громадського огляду умов утримання, навчання, виховання дітей, які залишалися без батьківського піклування, дітей інвалідів, чорнобильців, багатодітних сімей, дітей, схильних до правопорушень». Усі діти пільгових категорій на 100% забезпечені безкоштовними підручниками. Керуючись постановою МОН України № 856 від 19.06.2002 р. «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», Наказу МОН України № 242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», рішення Кременчуцької міської ради № 1036 від 17.10.2008 р. «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 24.12.2007 р. № 1264 «Про встановлення вартості харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів з 01.01.2008 р» та на підставі заяв опікунів надається безкоштовне харчування в школі учням пільгових категорій. Заступник директора з навчально - виховної роботи Думич Т.А. здійснює постійний контроль за харчуванням даних учнів. Тримається на контролі медичний огляд (двічі на рік), а також організація літнього відпочинку та оздоровлення дітей пільгових категорій. Так відповідно до наказу управління освіти Кременчуцької міської ради Полтавської області в червні 2013 року у дитячому таборі відпочинку з денним перебуванням «Максимум» на пільгових умовах оздоровлювалися 16 учнів. Кожного року 1 вересня та на День Святого Миколая Крюківське дитяче об’єднання «Благодійність» надає допомогу дітям пільгових категорій. Проводяться шкільні благодійні акції «Турбота», «Святий Миколай в гості завітав». Постійно тримається на контролі відвідування школи дітьми пільгових категорій. Ведеться облік зайнятості даних категорій у гуртках, секціях. До новорічного свята 82 учням школи відділом по роботі сім»ї та молоді були видані запрошення на відвідування новорічної програми в міському палаці та отримання подарунків. В грудні 3 учні – інваліди нашої школи відвідали свято до Дня інваліда. До дня Міжнародного захисту дітей 5 учнів з малозабезпечених сімей відвідали кафе, де для них було організоване свято. На запобігання негативному впливу соціального середовища на виховання дітей підтримується зв’язок з комісією в справах неповнолітніх при Крюківському райвиконкомі, кримінальною міліцією, з центром допомоги сім’ї та учнівської молоді. Надзвичайної уваги в сучасних умовах потребує виховання фізично -, психічно- і духовно- здорових учнів, навчання їх здоровому способу життя, принципам збереження життя. Для профілактики запобігання дитячого травматизму є систематичне й регулярне інструктування учнів з питань охорони праці, проведення бесід, відкритих уроків, практичних занять, рольових ігор, конкурсів творів, малюнків з усіх напрямків безпеки життєдіяльності. Відповідно існуючим вимогам ця робота обліковується з журналах з охорони праці, а також на відповідних сторінках журналів. Належне місце в плані виховної роботи школи відводиться учнівським формуванням ДЮП, ЮІР. Крім участі в загальноміських змаганнях, вони також проводять значну пропагандистко-агітаційну роботу серед учнів закладу. Традиційною є участь учасників навчально-виховного процесу школи в місячниках, присвячених різним напрямкам безпеки життєдіяльності, тижнях знань з основ безпеки життєдіяльності, проведенні Дня ЦО, місячника з ОП. Проводяться зустрічі з працівниками ДАІ, МНС, медичними працівниками, перегляд відеофільмів відповідної тематики. Налагоджена інформаційно-консультативна робота з батьками щодо попередження дитячого травматизму, збереження життя і здоров’я дітей. Питання профілактики дорожньо - транспортного травматизму, пожежної безпеки, безпечної поведінки з електричними і газовими приладами, попередження побутового травматизму, про ризики для дітей при спілкуванні з природою, рекомендації щодо уникнення інфекційних захворювань, отруєнь, попадання під вплив криміногенних особистостей щорічно входять до порядку денного батьківських зборів. Відповідно до річного плану роботи школи питання охорони праці, збереження життя й здоров’я дітей розглядаються на педрадах, нарадах при директорові. За їх рішенням видаються накази по школі, які постійно перебувають на контролі адміністрації. Значна увагу з боку адміністрації школи приділяється питанням запобігання нещасних випадків з учнями як під час навчально-виховного процесу, так і в побуті. Система цієї роботи продумується так, щоб учні, перебуваючи в школі, не залишались без педагогічного супроводу. Тому в поточному навчальному році практикується щоденний оперативний контроль за можливими випадками не лише травматизму під час навчальних занять, а й побутового. Питання невиробничого травматизму виноситься на засідання Ради школи, батьківські збори, наради при директорові. Класним керівникам рекомендовано з’ясовувати й аналізувати причини побутових травм, відповідно до чого проводити відповідні виховні профілактичні заходи з усіма учнями свого класу. З метою створення безпечних умов роботи і охорони праці було здійснено: перевірку електричного обладнання на заземлення, оновлені функціональні обов’язки з питань охорони праці для всіх категорій працівників, оновлені правила техніки безпеки під час організації навчально - виховного процесу в кабінетах фізики, хімії, біології, майстернях, спортивному залі. Своєчасно проводилися вступні інструктажі та інструктажі на робочому місці співробітників закладу, учнів. Проведена атестація робочих місць щодо відповідності вимог техніки безпеки, забезпечувалося дотримання санітарно-гігієнічного режиму. З учнями школи перед і після канікул проводився цільовий інструктаж і фіксувався в журналах . Перед канікулами проводились єдині уроки з безпеки життєдіяльності учнів, на яких записувалися пам’ятки, які вклеювалися до щоденників учнів і ознайомлювалися батьки учнів. Класні керівники щотижня проводили профілактичні бесіди щодо запобігання дитячого травматизму. Проводилися додаткові бесіди за фактами нещасних випадків з учнями міста.
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ
 
Адміністрація школи достатньо уваги приділяє організації гарячого харчування учнів. Харчування дітей організовано керуючись Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист населення від інфекційних хвороб», постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 р. № 242/329, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 15.06.2005 р. № 661/10941 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах », іншими нормативно – правовими актами, що регулюють питання стосовно харчування дітей. Наказом по школі призначена відповідальна особа за організацію харчування учнів. Безкоштовним харчуванням за бюджетні кошти було охоплено 135 учнів 1-4 класів, а також 19 учнів пільгових категорій. Це складає 43 % всіх учнів. Серед учнів 5-11 кл. охоплено гарячим харчуванням було 129 учнів (це 60%); Найкраще харчування було організоване у 5, 6, 7. Крім їдальні діти мали можливість користуватися буфетом. З врахуванням цього можна констатувати, що охоплено всіма видами харчування у середньому щоденно 315 учнів (90% від загальної кількості учнів у школі). У школі відпрацьовано режим та графік харчування дітей; щоденно ведеться облік учнів, які потребують гарячого харчування (у тому числі пільгових категорій); постійно здійснюється контроль за дотриманням дітьми правил особистої гігієни; щоденно здійснюється контроль за вживанням дітьми готових страв та буфетної продукції. Постійно ведеться контроль щодо чергування вчителів в обідній залі згідно з графіком. Класні керівники 1-11 класів інформують батьків про правила отримання безкоштовного харчування і вимоги щодо оформлення відповідних документів, проводять роз’яснювальну роботу серед батьків та учнів щодо організації гарячого харчування за батьківські кошти. Складено графік чергування вчителів школи у їдальні, які стежать за дотриманням дисципліни, санітарно гігієнічних норм, процесом прийому їжі. Контроль за організацією та якістю харчування здійснюється адміністрацією школи, членами батьківського комітету, робітниками санітарно-епідеміологічної служби. В їдальні достатня кількість столового посуду, меблів. В кінці кожного навчального року здійснюється ремонт приміщень їдальні. Документація харчоблоку ведеться систематично й своєчасно. Є в наявності бракеражний журнал сирої та готової продукції. Овочі, крупи зберігаються в складському приміщенні на окремих полицях. Продукти, які швидко псуються, - в холодильниках і морозильній шафі. Питання організації харчування учнів школи заслуховується на нарадах при директорі, видаються накази, складаються акти. Інформація та звіти про стан харчування за вимогою надаються до Управління освіти. З метою покращення харчування учнів проводиться анкетування. Результати опитування дають можливість виявити ряд проблем та намітити шляхи їх усунення. Щоденно подається заявка на кількісний склад учнів, які харчуються. Щомісячно – інформація до управління освіти щодо безкоштовного харчування. Здійснюється контроль за відповідністю заявок та наявністю дітей у школі згідно з обліком відвідування в класному журналі. Харчоблок, обідня зала знаходяться у належному санітарно-гігієнічному стані. З метою належної організації оздоровлення , відпочинку та зайнятості дітей і підлітків, на виконання Законів України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про охорону дитинства», наказів МОН «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей» та наказів управління освіти міста в Кременчуцькій СШ №7 працює дитячий табір відпочинку «Максимум» з денним перебуванням. Кожного року в травні місяці адміністрацією школи здійснюється ряд організаційних заходів по проведенню літнього відпочинку учнів, а саме: створюється робоча група з питань організації відпочинку та зайнятості дітей і підлітків влітку; складається план заходів; видаються відповідні накази: «Про організацію відпочинку та зайнятості дітей і підлітків влітку», «Про організацію дитячого харчування в пришкільному дитячому таборі «Максимум» з денним перебуванням», «Про організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності в таборі відпочинку з денним перебуванням»; затверджуються «Положення про дитячий табір «Максимум» з денним перебуванням», план і режим роботи табору, інструкції з охорони праці, протипожежної безпеки; розробляється графік роботи вихователів і робітників табору; проводяться навчання з працівниками табору, на яких їх знайомлять з посадовими інструкціями, інструктажі з охорони праці, з техніки безпеки (оформляються відповідні журнали). З метою виконання «Основних завдань обласної програми системи виховання учнівської молоді на період до 2013 року в літніх таборах» у таборі «Максимум» були створені сприятливі умови для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку дітей. В пришкільному таборі «Максимум» оздоровлюється 60 учнів, що складає 17 % від загальної кількості учнів школи та 47 % від кількості учнів початкової школи. Медичне обслуговування в задовільному стані. Всі учні вчасно проходять плановий медогляд, працює медичний кабінет з кваліфікованою медсестрою, яка в будь-який момент надає дітям першу медичну допомогу.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Будівля закладу і приміщення відповідають реалізації завдань освітніх програм. У закладі створено умови для роботи і навчання, існують навчальні кабінети, що відповідають сучасним умовам. Капітального ремонту потребують дах будівлі, огорожа, майстерні, окремі навчальні кабінети та спортивна й актова зали. Стан комп’ютеризації закладу : в наявності 21 комп’ютер , що дає змогу підвищити комп’ютерну грамотність 9- 11- х класів. Дотримання норм техніки безпеки в належному стані. Температурний режим контролюється, санітарно - гігієнічні норми постійно перевіряються медичною сестрою. Я, як директор, протягом звітного періоду в своїй роботі приділяла увагу питанням господарського характеру, вирішення яких було направлено на зміцнення матеріально - технічної бази та санітарно – гігієнічного утримання навчального закладу. Відповідно до шкільної програми «Перспектива розвитку на 2011-2013р.р.» за 2012 – 2013 н.р. було зроблено: 1. Оновлено меблеві гарнітури в 1 та 2-А класах, 2. Замінено 4 дверей у кабінеті хімії (8 кл.), у кабінеті завідуючої господарством, в архівному приміщенні та в медичному кабінеті. 3. Замінено учнівські меблі (парти) в кабінеті математики . 4. Придбано інвентар для літнього пришкільного оздоровчого табору. 5. Придбано один комплект комп»ютерної техніки . 6. Відремонтовано принтер для шкільної бібліотеки 7. Придбано музичний центр. 8. Придбано мультимедійний проектор для кабінету хімії. 9. Придбано ноутбук. 10. Проведено роботи по естетичному оснащенню приміщень школи (придбано тюлі для рекреації І поверху ). 11. Проведено цементування – білування зовнішнього фундаменту школи, службових приміщень та огорожі; 12. Проведено часткову заміну посудного інвентарю харчоблоку школи; 13. Відремонтовано холодильник та морозильну камеру. 14. За потреби в організації економного використання енергоресурсів та чіткого обліку енергоспоживання придбано 3 прямолінійних лічильники току. 15. Відремонтовано 856 м.кв. м»якої покрівлі ІІ поверху, але протікає дах на 4 поверсі, і тому переобладнуємо кабінет історії , який знаходився на 4 поверсі та кабінет ЦЗ. 16. Ведуться підготовчі роботи для виконання капітального ремонту в кабінеті для 1 класу, планується заміна вікон. 17. Будуть виконуватися ремонтні роботи на поверхах та в кабінетах, в спортивній залі. 18. Потребує облаштування огорожа із бетонних блоків. Бюджетний кошторис закладу виконується, перевитрати відсутні, але має місце недофінансування по комунальних послугах (борг за опалення) Протягом звітного періоду шкільний благодійний фонд об′єднав батьківські кошти, які були направлені на утримання навчального закладу, в першу чергу на удосконалення матеріально-технічної бази та матеріальне забезпечення навчально-виховного процесу. Класні колективи за рішенням батьківського комітету та за погодженням з боку адміністрації певну суму коштів залишали для утримання навчальних кабінетів та класних кімнат.
МОРАЛЬНЕ ТА МАТЕРІАЛЬНЕ СТИМУЛЮВАННЯ
 
 За рік оголошено подяки за участь і якість навчально – виховного процесу 5 учителям , видано грамот 23 учням. Батьки учнів отримували подяки педагогічного колективу за належне виховання учнів. За 2012 – 2013 навчальний рік один учитель отримав на оздоровлення санаторно – курортну путівку через службу соціально захисту . Висновки: Звичайно, є ще питання , на які необхідно звернути увагу протягом 2013-2014 н. р.:
1. це й неналежний рівень самоосвіти окремих учителів;
2. робота з обдарованою молоддю ведеться на недостатньому рівні.
3. слід працювати над наповнюваністю методичного кабінету;
4. здійснювати поповнення кабінетів школи ТЗН, відеотекою, довідниками;
5. спостерігається недостатнє використання проектних технологій у навчально-виховному процесі.
     Новий 2013-2014 навчальний рік – перед педагогічним колективом школи, батьками, адміністрацією ставить нові проблеми. Це : - розвиток і удосконалення навчально-матеріальної бази школи; - поступове оновлення меблів та забезпечення сучасною технікою навчальних кабінетів; - постійне удосконалення навчально-виховного процесу з метою підвищення якості знань та результативності роботи з обдарованою молоддю; - розвитку громадянської активності, організації здорового способу життя; - збільшення кількості учнів , залучених до гарячого та вітамінізованого харчування; - удосконалення роботи по залученню дітей мікрорайону до навчання в школі. У 2013-2014 навчальному році робота педагогічного колективу школи буде спрямована на подальше удосконалення матеріально-технічної бази закладу, навчально-виховного процесу, що буде слугувати навчанню, розвитку та вихованню підростаючого покоління. Разом з батьківською спільнотою, громадськістю я, як керівник, та педагогічний колектив школи прикладемо всі зусилля на виконання державного замовлення в галузі освіти.
Директор школи Л.В.Павлішевська
Переглядів: 1113 | Додав: jeralash | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Меню сайту

МОН


 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Червень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Друзі сайту