Школа №7 м.Кременчука

Вівторок, 21.08.2018, 20:28

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Вісті з уроків | Реєстрація | Вхід

 

жовтень 2014
Молоді спеціалісти вчителі початкових класів Дрюченко В.А. та Судакова Я.В. провели відкриті уроки, під час яких показали вміння застосовувати різні форми і методи зацікавлення учнів та спонукання їх до навчальної діяльності. 
Урок читання у 2 класі з теми "Казка вчить, як на світі жить" (Дрюченко В.А.)
Урок математики "Число і цифра 9. Рівність і нерівність" (Судакова Я.В.)
 
 
06.12.2011
 
Цікаві уроки проводить молодий педагог Думич Олена Анатоліївна
17.02.2011            

Урок-змагання у 5-А класі

 
Тема уроку. Додавання і віднімання десяткових дробів.
 
 
«Навчити нічому не можна, можна тільки навчитися!»
 
 
  
  Уроки-змагання дають змогу дітям
працювати активно, за­цікавлено:
виконавці відчувають радість творчості.
Робота на кінцевий результат,
на перемогу змушує школяра працювати
самостійно, виробляє навички
само­аналізу, формує точну самооцінку.
 Їхні друзі-судді мають
можливість проявити
самостійність, продемонструвати
вміння оцінювати почуте й
обrpунтовано висловлюватися.
   При цьому навіть у найслабшого учня
формується почуття відповідальності за власні знання.
   Бажання не підвести однокласників спонукає дитину підвищу­вати свій рівень знань, тренувати навички та вміння, допомагає розкрити особисті здібності задля перемоги команди, до складу якої вона входить.
У кожному змаганні
обов'язково повинні бути переможці.
 
 
21.02.11
 
Інтегрований урок у 5-А класі (математика та основи безпеки життєдіядьності)
 
Тема уроку. Лікарські рослини як результат додавання та віднімання десяткових дробів.
 
    Інтеграція – не нове явище у вітчизняній школі. Ще К.Д.Ушинському інтеграцією письма і читання вдалося створити аналітико-системний метод навчання грамоти.
   Сьогодні за допомогою інтегрованих занять ми створюємо можливість вийти за межі самодостатньої функціональної ролі його окремих складових. Формуємо в учнів якісно нові знання, які характеризуються вищим рівнем осмислення, динамічністю застосування в нових ситуаціях, підвищенням їх дієвості й системності.
   Під інтеграцією розуміють процес становлення цілісності. Вона дає змогу дитині сприймати предмети і явища цілісно, різнобічно, системно та емоційно. 
   Використання інтегрованого підходу до організації навчально-виховного процесу відкриває цілий ряд можливостей для різнобічного, нетрадиційного, практичного засвоєння набутих знань.
Інтегровані уроки роблять навчальний процес по-справжньому цікавим, а їх проведення є необхідним для цілісного сприйняття світу та осмислення явищ навколишньої дійсності учнями.
   Класична структура організації таких уроків збагачується активними формами роботи – діловими іграми, створенням проблемних ситуацій, захистом людей, тощо. Такий методичний підхід дозволяє створити раціональну комплексну систему навчання, сприяє цілісному, якісному засвоєнню учнями фундаментальних знань, виявленню причинно-наслідкових зв’язків між навколишніми подіями та стандартними алгоритмічними структурами.
   Інтегровані заняття сприяють узагальненню та закріпленню знань, здобутих впродовж навчального року, формують творчу уяву, образне мислення, пробуджують інтерес до просвітницької діяльності, виховують почуття прекрасного.

На початку уроку учням пропонується кросворд, розгадавши який вони здогадуються, про що йтиме мова на уроці.
Клас поділено на 5 груп. Кожній групі пропонується картка: розв'язати декілька математичних завдань (вирази, рівняння, задачі на десяткові дроби) і відповідно назвати зашифроване слово.

Зашифроване слово - це назва рослини, яка використовується у народній медицині.
Група учнів підготувала презентацію "Лікарські рослини" і розповідає про їх цілющі властивості.

На завершення учні розгадують загадки, підводять підсумки, діляться враженнями про урок. Домашнє завдання: Скласти казку про лікарські рослини та десяткові дроби.

9.03.11
Урок математики з елементами гри у 5-А класі
 
Тема уроку. Збільшення і зменшення десяткових дробів у 10, 100, 1000 і т.д. раз.
   Мета гри — забезпечення переходу від пізнавальної мотивації до професійного зв'язку з появою потреби у знаннях та їх практичного застосування в обстановці навчального процесу, що наближена до реальних умов виробництва, — не може бути повною мірою реалізована у вищій школі. У грі використовуються прийоми, що "розкріпачують” учнів, викликають бажання вирішувати проблеми, у ході гри.
   Використання на уроках ігор та ігрових моментів робить процес цікавим, створює у дітей бадьорий творчий настрій, полегшує засвоєння навчального матеріалу. Різноманітні ігрові дії, за допомогою яких розв’язується те чи інше розумове завдання, підтримують і посилюють інтерес дітей до навчального приметаю. Отож гра – незмінний важіль розумового розвитку дитини.
    
   Гра потребує від учня зібраності, витримки, бажання допомогти відстаючому, невимушене виховує адекватне сприймання невдач і помилок. Гра починається не тоді, коли учні одержують завдання, а коли їм стає цікаво грати. Це означає, що гра викликає приємні емоції і дає роботу їх розуму.
   У процесі гри учні міняються місцями, щоб скласть необхідний десятковий дріб, помножити чи поділити його на розрядну одиницю. Пояснення вчителя та записи на дошці і в зошитах не досягнуть такого результату, як переміщення самих дітей.
У кабінеті математики надзвичайна ситуація - зникла чарівна книга з правилами дій з десятковими дробами... Клас перетворюється у детективні агентства. Кожне агентство одержує завдання, розвязавши яке учні взнають особливі прикмети Зловмисника.

Меню сайту

МОН


 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Друзі сайту